wtorek, 22 listopada 2011

Oszczędzaj - o! właśnie tak!

Dziś prezentujemy wyniki konkursu na najlepszy scenariusz o oszczędzaniu. Poniżej przedstawiamy zwycięską pracę.

Miejsce pierwsze: 
"Diabelskie oszczędności"
Postacie:
-Jan,
-Anioł,
-Diabeł,

 Scena I
Jan i Anioł bawią się na środku sceny grabkami i łopatką do piasku.

Scena II
podchodzi do nich anioł i pyta:
- co wy tu robicie?
Jan:
-lokatę oszczędnościową zakładamy!
Anioł:
-jaką lokatę?!
Diabeł:
-no nie widzisz?! drzewo monet sadzimy!
Anioł:
-chyba ci się coś bajki po... (głośny grzmot) pomieszały! (krzyczy z wyrzutem patrząc w stronę nieba).
Diabeł:
-nic nam się nie pomieszało! My tutaj posadzimy magiczne ziarna monet, z których wyrośnie drzewo owocujące pieniędzmi...


Diabelskie oszczędności

Anioł;
a co potem zrobicie z kasą?
Jan:
-ja...
Anioł (przerywając Jaśkowi)
-oddacie na cele dobroczynne?! To takie wspaniałomyślne! (szeptem) takie np. super nowoczesne i szybkie skrzydła anielskie -dla mnie... W komplecie ze złotą aureolą! tylko 66, 39 bez vat!
Diabeł:
- żarty! My to z Jasieńskim spółkę założymy! Taki ,,Jan&szatan" I będziemy sprzedawać Polakom produkty : Made in piekło!


Oszczędzaj, bo warto!
Jan:
-Nie! Ja...
Anioł (przerywając mu):
-To ja naskarżę, że…że zakładacie nieza... nieza... nieza-le-ga-li-zo...-wa-ne... uff... lokaty

Diabeł:
-to ja powiem gdzie gubisz niebiańskie oszczędności szefa!
Jan:
-Przestańcie! (z wściekłością) Pieniądze są moje! Za nie spłacę długi, a resztę zostawię na czarną godzinę! Koniec, kropka i przecinek!

Głos z nieba:
-a o tym -że pieniądze nie rosną na drzewach , tylko trzeba je zarobić ciężka pracą oraz oszczędzać na czarną godzinę- to im nie będę mówił! Buhaha!

Dziękujemy i gratulujemy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz